+48 793 700 426
kontakt@tomaszwitek.pl
0

Zaloguj się na swoje konto z serwisu

No apps configured. Please contact your administrator.

Straciłeś hasło?

Tomasz Witek Tomasz Witek
  • O Nas
  • Oferta
    • POWER SPEECH
    • EGO W KOMUNIKACJI
    • EGO W SPRZEDAŻY
    • EGO W ZARZĄDZANIU
    • SZKOLENIE KUCHARSKIE
    • SZKOLENIE CUKIERNICZE
    • SZKOLENIE KELNERSKIE
    • SZKOLENIE SOMMELIERSKIE
    • SZKOLENIE SOCIAL MEDIA
    • SZKOLENIE FRYZJERSKIE
  • Dofinansowanie
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Faq
  • Kontakt
  • O Nas
  • Oferta
    • POWER SPEECH
    • EGO W KOMUNIKACJI
    • EGO W SPRZEDAŻY
    • EGO W ZARZĄDZANIU
    • SZKOLENIE KUCHARSKIE
    • SZKOLENIE CUKIERNICZE
    • SZKOLENIE KELNERSKIE
    • SZKOLENIE SOMMELIERSKIE
    • SZKOLENIE SOCIAL MEDIA
    • SZKOLENIE FRYZJERSKIE
  • Dofinansowanie
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Faq
  • Kontakt
  • W domu
  • EGO W SPRZEDAŻY

EGO W SPRZEDAŻY

EGO W SPRZEDAŻY 

Poznaj sposoby na to, by skutecznie zwiększyć sprzedaż, dzięki pracy z własnym ego. Wykorzystaj swoje atuty, pracuj nad słabszymi stronami i ciesz się tym, co możesz osiągnąć.

Przyjrzyj się swoim możliwościom oraz praktykom i naucz się dbać o to, co najkorzystniej wpływa na Twój rozwój. Odkryj pasję i cel w tym co robisz, uświadom sobie swoją wartość, a przekonasz się, że to, w jaki sposób zarządzasz swoim ego, ma odzwierciedlenie w tym, jakie efekty osiągasz.

DLACZEGO WARTO?

  • Będziesz prowadził rozmowy tak, aby przygotować klienta do finalizacji
  • Rozpoznasz i zaczniesz wykorzystywać własne strategii finalizacji
  • Dopasujesz proces finalizacji do swojego charakteru i stylu rozmowy
  • Wykorzystasz poznane techniki do danej sytuacji sprzedażowej
  • Ukształtujesz aktywną postawę pro-sprzedażową
  • Zwiększysz skuteczność w zamykaniu sprzedaży
  • Zwiększysz marże z pozyskiwanych transakcji
  • Znacząco podniesiesz wartość swojego przedsiębiorstwa

PROGRAM SZKOLENIA 

  • Budowanie współpracy zespołowej i umacnianie relacji z klientami
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna jako narzędzie mające wpływ na rozwój przedsiębiorstwa
  • Istota efektywnego zespołu
  • Konflikty w zespole – przeciwdziałanie, wykrywanie symptomów oraz rozwiązywanie
  • Postawa prokliencka w nowoczesnym dziale obsługi klienta
  • Standardy obsługi w kontakcie bezpośrednim
  • Standardy zbierania informacji i rozmowy z klientem
  • Wywieranie wpływu
  • Odkrywanie podstawowych motywów zakupu towarów i usług
  • Rozmowa sprzedażowa
  • Finalizacja sprzedaży
,,Forma prowadzonych zajęć wraz z wykorzystaniem praktycznych przykładów i ćwiczeń, wpłynęła bardzo korzystnie na łatwiejsze przyswojenie wiedzy. Szkolenia prowadzone przez Pana Tomasza wyróżniają się bardzo wysokim poziomem merytorycznym oraz przyjemną atmosferą. Trener wykazał się ogromnym zaangażowaniem, kompetencjami oraz umiejętnością przekazywania skomplikowanych treści w przejrzysty sposób. Firma godna zaufania!’’
Katarzyna
Katarzyna
,,Bardzo wartościowe szkolenie, duża dawka wiedzy (same konkrety) i motywacji. Do tego zajęcia prowadzone w bardzo miłej atmosferze. Zdecydowanie polecam!’’
Paulina
Paulina
Previous
Next

Jesteśmy firmą szkoleniową, posiadającą certyfikat MSUES, który świadczy o wysokiej jakości naszych usług. W ramach naszych działań pomożemy Ci uzyskać dofinansowanie na dowolne, wybrane przez Ciebie z naszej oferty, szkolenie.

JAK SIĘ ZAPISAĆ?

To bardzo proste wypełnij formularz na naszej stronie zostawiając kontakt do siebie oraz wpisz jakie szkolenie Cię interesuje, a my się z Tobą skontaktujemy.

Zapisz się !

LUB SKONTAKTUJ SIĘ :

E-mail: kontakt@tomaszwitek.pl

Tel: 884700426 

Kategorie

  • Biznes
  • Dofinansowania

Najnowsze posty

Na co wydać milion złotych?
16lut,2022
Nie rób nic, nie będzie nic
10mar,2021
TRENING PLANOWANIE STRATEGICZNE
10mar,2021

BĄDZMY W KONTAKCIE

+48 793 700 426

kontakt@tomaszwitek.pl

Biznesowe Centrum Szkoleniowo-Doradcze Tomasz Witek

ul. Kościelna 20/ 13

34-400 Nowy Targ
NIP: 735-251-65-16

LINKI

  • O Nas
  • Opinie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Procedura realizacji usług szkoleniowych
  • Procedura zapewnienia jakości usług szkoleniowych

SOCIAL MEDIA

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube

Newsletter

Zapisz się, aby uzyskać aktualizacje.

Obiecujemy nie wysyłać Ci spamu.

Please wait...

Dziękujemy za zapisanie się!

Wszystkie prawa zastrzeżone by TomaszWitek. Wyprodukowane przez NETFLY.PL.

  • O mnie
  • Usługi
  • Wydarzenia
  • Kontakt