+48 793 700 426
kontakt@tomaszwitek.pl
0

Zaloguj się na swoje konto z serwisu

No apps configured. Please contact your administrator.

Straciłeś hasło?

Tomasz Witek Tomasz Witek
  • O Nas
  • Oferta
    • POWER SPEECH
    • EGO W KOMUNIKACJI
    • EGO W SPRZEDAŻY
    • EGO W ZARZĄDZANIU
    • SZKOLENIE KUCHARSKIE
    • SZKOLENIE CUKIERNICZE
    • SZKOLENIE KELNERSKIE
    • SZKOLENIE SOMMELIERSKIE
    • SZKOLENIE SOCIAL MEDIA
    • SZKOLENIE FRYZJERSKIE
  • Dofinansowanie
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Faq
  • Kontakt
  • O Nas
  • Oferta
    • POWER SPEECH
    • EGO W KOMUNIKACJI
    • EGO W SPRZEDAŻY
    • EGO W ZARZĄDZANIU
    • SZKOLENIE KUCHARSKIE
    • SZKOLENIE CUKIERNICZE
    • SZKOLENIE KELNERSKIE
    • SZKOLENIE SOMMELIERSKIE
    • SZKOLENIE SOCIAL MEDIA
    • SZKOLENIE FRYZJERSKIE
  • Dofinansowanie
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Faq
  • Kontakt
  • W domu
  • EGO W KOMUNIKACJI

EGO W KOMUNIKACJI

EGO W KOMUNIKACJI 

Sposób, w jaki się komunikujemy ma istotny wpływ na to, jak jesteśmy odbierani przez naszych rozmówców, a co za tym idzie jak budowane są nasze wzajemne relacje.

W komunikacji kluczową rolę odgrywa też umiejętność słuchania. Ważne, by poznać i nauczyć się stosować najważniejsze elementy poprawnej komunikacji, tak, żeby usprawnić porozumiewanie się, szybciej reagować na potencjalne kryzysy i łatwiej osiągać zamierzone cele.

DLACZEGO WARTO?

  • Będziesz umiejętnie stosował zwięzłą komunikację
  • Pozbędziesz się osobistych barier co spowoduje wzrost motywacji i zadowolenia z pracy
  • Nauczysz się budować pozytywne relacje z klientami, będące frontem do kolejnych transakcji w przyszłości
  • Będziesz świadomie moderował swoje wypowiedzi
  • Pozyskasz umiejętność aktywnego słuchania klienta 
  • Poprawnie zidentyfikujesz zastrzeżenia zgłaszane przez rozmówcę
  • Nabędziesz umiejętność przekazania trudnych/nieprzyjemnych informacji

PROGRAM SZKOLENIA 

  • Komunikat ‘’ja’’ i ‘’ty’’ – skutecznie słuchamy i mówimy za siebie
  • Czym jest akt komunikacji?
  • Emocje są profesjonalne. Jak czytać emocje u siebie i u innych?
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem – jak skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi
  • Proces grupowy, etapy formowania się zespołu. Gdzie jesteśmy?
  • Co nas czeka przy okazji zmiany?
  • Czym jest konflikt, o czym nam mówi i jak z niego korzystać
  • Feedback
  • Bariery komunikacyjne
  • Złote zasady w komunikacji
"Szkolenia u Pana Tomasza były bardzo profesjonalnie i ciekawie prowadzone , ogromna wiedza prowadzącego, ale przekazana w sposób kreatywny, wciągający do brania udziału. Bogaty program szkoleniowy ,a przy tym zabawy rozluźniające,ktore nie wprowadzaly tylko suchej teori .Wyjaśnienie technik i ćwiczenie ich w praktyce. Analiza naszych umiejętności. jest super prowadzącym . Z pewnością jeszcze wezmę udział w tego typu szkoleniach. Polecam. "
Natalia
Natalia
"Duża wiedza, umiejętność jej przekazania oraz miła atmosfera na zajęciach to główne zalety szkolenia. Szkolenie pozwoliło mi na spojrzenie na mają dotychczasową pracę z innej perspektywy. Skłania do dużego rozwoju osobistego i zawodowego. polecam ’’
Gosia
Gosia
Previous
Next

Jesteśmy firmą szkoleniową, posiadającą certyfikat MSUES, który świadczy o wysokiej jakości naszych usług. W ramach naszych działań pomożemy Ci uzyskać dofinansowanie na dowolne, wybrane przez Ciebie z naszej oferty, szkolenie.

JAK SIĘ ZAPISAĆ?

To bardzo proste wypełnij formularz na naszej stronie zostawiając kontakt do siebie oraz wpisz jakie szkolenie Cię interesuje, a my się z Tobą skontaktujemy.

Zapisz się !

LUB SKONTAKTUJ SIĘ :

E-mail: kontakt@tomaszwitek.pl

Tel: 884700426 

Kategorie

  • Biznes
  • Dofinansowania

Najnowsze posty

Na co wydać milion złotych?
16lut,2022
Nie rób nic, nie będzie nic
10mar,2021
TRENING PLANOWANIE STRATEGICZNE
10mar,2021

BĄDZMY W KONTAKCIE

+48 793 700 426

kontakt@tomaszwitek.pl

Biznesowe Centrum Szkoleniowo-Doradcze Tomasz Witek

ul. Kościelna 20/ 13

34-400 Nowy Targ
NIP: 735-251-65-16

LINKI

  • O Nas
  • Opinie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Procedura realizacji usług szkoleniowych
  • Procedura zapewnienia jakości usług szkoleniowych

SOCIAL MEDIA

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube

Newsletter

Zapisz się, aby uzyskać aktualizacje.

Obiecujemy nie wysyłać Ci spamu.

Please wait...

Dziękujemy za zapisanie się!

Wszystkie prawa zastrzeżone by TomaszWitek. Wyprodukowane przez NETFLY.PL.

  • O mnie
  • Usługi
  • Wydarzenia
  • Kontakt