EGO W KOMUNIKACJI
Sposób, w jaki się komunikujemy ma istotny wpływ na to, jak jesteśmy odbierani przez naszych rozmówców, a co za tym idzie jak budowane są nasze wzajemne relacje.
W komunikacji kluczową rolę odgrywa też umiejętność słuchania. Ważne, by poznać i nauczyć się stosować najważniejsze elementy poprawnej komunikacji, tak, żeby usprawnić porozumiewanie się, szybciej reagować na potencjalne kryzysy i łatwiej osiągać zamierzone cele.
DLACZEGO WARTO?
- Będziesz umiejętnie stosował zwięzłą komunikację
- Pozbędziesz się osobistych barier co spowoduje wzrost motywacji i zadowolenia z pracy
- Nauczysz się budować pozytywne relacje z klientami, będące frontem do kolejnych transakcji w przyszłości
- Będziesz świadomie moderował swoje wypowiedzi
- Pozyskasz umiejętność aktywnego słuchania klienta
- Poprawnie zidentyfikujesz zastrzeżenia zgłaszane przez rozmówcę
- Nabędziesz umiejętność przekazania trudnych/nieprzyjemnych informacji
PROGRAM SZKOLENIA
- Komunikat ‘’ja’’ i ‘’ty’’ – skutecznie słuchamy i mówimy za siebie
- Czym jest akt komunikacji?
- Emocje są profesjonalne. Jak czytać emocje u siebie i u innych?
- Sposoby radzenia sobie ze stresem – jak skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi
- Proces grupowy, etapy formowania się zespołu. Gdzie jesteśmy?
- Co nas czeka przy okazji zmiany?
- Czym jest konflikt, o czym nam mówi i jak z niego korzystać
- Feedback
- Bariery komunikacyjne
- Złote zasady w komunikacji



Jesteśmy firmą szkoleniową, posiadającą certyfikat MSUES, który świadczy o wysokiej jakości naszych usług. W ramach naszych działań pomożemy Ci uzyskać dofinansowanie na dowolne, wybrane przez Ciebie z naszej oferty, szkolenie.
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
To bardzo proste wypełnij formularz na naszej stronie zostawiając kontakt do siebie oraz wpisz jakie szkolenie Cię interesuje, a my się z Tobą skontaktujemy.
LUB SKONTAKTUJ SIĘ :
E-mail: kontakt@tomaszwitek.pl
Tel: 884700426